SPW Berenzwerm
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

King of the hill

+2
Mr. Mastafoles
Driekes
6 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

King of the hill Empty King of the hill

Bericht  Driekes za aug 01, 2009 7:48 pm

er is een virtuele heuvel die verovert kan worden
bv: Fred staat op de heuvel, Albert post hierna" ik duw Fred van de heuvel en ik ben nu king of the hill, Fonske post hierna, ik huur een arend die Albert van de heuvel vliegt en neem de heuvel in.


Ik sta nu op de heuvel
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles zo aug 02, 2009 12:55 pm

Ik kom met een zeppelin aangevlogen en por Driekes van de berg met een grote stok, waardoor hij er van af valt. Ik spring met een parachute uit de zeppeling en ik land veilig op de top van de heuvel!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 02, 2009 3:54 pm

Ik slaat een meisje (laten we haar B noemen), Maarten verleiden en hem van de heuvel weg lokken. Ik wandel rustig de heuvel op zet mijn campingstoeltje neer en leg mij onderuit.
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles zo aug 02, 2009 4:01 pm

Ik kom met een stijltang aangelopen, om driekes zijn krullen stiekemn te stijlen terwijl hij languit in zijn campingstoeltje zit. Nadat ik dit heb gedaan, is Driekes zo aangedaan van het feit dat hij mooier staat met lange stijle haren, dat hij over een steen struikelt en tuimelt naar de voet van de berg. Ik pik het campingstoeltje in van Driekes en geniet van de zon met een overheerlijke Mojito in mijn rechterhand en een washandje in mijn linkerhand.
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes ma aug 03, 2009 12:49 am

ik zet mijn haren met ultra strong gel in grote pieken, waarmee ik Mayo's washandje kan doorprikken en hij huilend wegloopt. Ik geniet van mijn rust als king of the hill....
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles wo aug 05, 2009 12:31 pm

Ik laat parade van mooie vrouwen langskomen op de berg, waardoor driekes helemaal is afgeleid en op de mooie vrouwen afstapt. Maar blijkbaar waren dit feministen en pakten ze driekes zijn actie op als een aanval en bestoken hem met pepperspray en netkousbandjes. Driekes raakt hierbij helemaal verblindt en zet een verkeerde stap en in een wespennest, waardoor hij nog eens 100 keer wordt gestoken en vervolgens al kreunend van de pijn van de berg rolt. Ik neem vervolgens zijn plaats in als king van the hill en slaak een kreet van overwinning!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes wo aug 05, 2009 11:51 pm

na het trainen van al die beesjes en die feministen de gang van evolutie eens te hebben uitgelegd, heb ik een leger opgebouwd dat elk bot van Maarten kraakt waardoor hij niet meer in staat is terug te vechten. Ik rol heb van de berg waardoor hij uit het zicht verdwijnt. Ik neem mijn plaats als king of the hill terug in...
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO vr aug 07, 2009 12:30 pm

2 nieuwe figuren mengen zich in het debat. Ik, dé meest geschikte King ever, had het briljant idee Moniqueske met haar vriendinnetjes langs te sturen. Bij het passeren van deze brigade kreeg hij last van zijn nostagisch geweten en vond die bewuste avond toch wel de moeite waard en Voorlopige King Driekes was uit op meer. Dus hij stapte op de groep af en begon deze te 'playen'. Monique, die zulke haardos niet snel vergat, passeerde daar natuurlijk niet zomaar en had op voorhand met haar vriendinnetjes,die ze bij haar had, een dwergenpact gesloten. ze bonden hem met zen allen vast aan zijn droevige stoeltje en rolde hem van de berg. Zijn kroontje bleef verweesd achter en IK, KING OF THE HILL pikte het kroontje op, en troonde mezelf tot nieuwe machtshebber van deze berg!

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles vr aug 07, 2009 2:16 pm

Nadat ik op een brute wijze van de berg werd afgegooid, zinde ik natuurlijk op wraak. Dus ik eet een muesli-meer-granen-reep, waardoor al mijn krachten terug zijn gerecupereerd. Ik klim de berg terug op, à la Jean-Claude Vandamme-style en ik confronteer Joren met een listige opdracht. Hij moet een tandpastetube oppoetsen in minder dan 10 minuten. Als hem dit lukt, rol ik spontaan van de berg af. Joren, met zijn grote air (Hij had die dag natuurlijk ook Nike Airs aan), neemt de uitdaging aan, maar weet niet welke andere substantie er in de tandpastatube is gedoneerd. Bij de eerste poetsbeurt, ruikt hij al onraad, en vol walging valt hij van zijn stokje en van de berg. Ik neem zijn kroontje af en kroon mij zelf weer tot king of the Hill. Ik bouw een bakstenen muur (Met behulp van Dominique Smeets natuurlijk) rond mijn landgoed (mijn campingstoeltje wel te verstaan), waardoor enig verzet heftig wordt tegengehouden... Kom er op, zou ik zeggen!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes vr aug 07, 2009 2:36 pm

opeens komt een heuse tanpastafederatieaanval op Maarten of, met behulp van Ru-93 helikopters, de nieuwe ramwagen van de politiezone Hano en speciaal getrainde termieten, geraken ze door, over en onder de muren van (ex)king Mayo en maken ze de weg vrij voor de ultiem King of de Hill, Driekes
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO vr aug 07, 2009 2:37 pm

Iedereen zal het alombekende spreekwoord wel kennen: Als Koning Joren niet naar de berg komt, komt de berg naar Koning Joren. Dit is ook wat hier gebeurde: King DJ Mayo, slim als hij is, vroeg aan Smeets&zoon om hem te helpen een prachtige muur te bouwen, maar vergat het belangrijkste: de muur te bevestigen aan de grond van de top van de berg(begrijpen wie begrijpen wil). Dus King Dj Mayo lag languit te genieten van de zon die hem eigenlijk niet kon bereiken omwille van deze prachtige muur, en had niets in de mot. Totdat het spreekwoord in werking trad na een simpele 'simsalabim'. Aangezien Joren geen zin had om opnieuw naar deze berg toe te wandelen, kwam de berg, hoe bizar dit ook mag klinken, naar mij toe!! De stenen muur was te zwaar om mee te bewegen en was helaas niet bevestigd op de grond zodat de grond letterlijk onder DJ Mayo's voeten verdween.
Dus even samenvatten: Dj Mayo en zijn muur stortten te pletter op de grond(tussenwelke 4 muren hij nog steeds gevangen zit) en de berg stond plots voor mij waardoor het een koud kunstje was om deze te trotseren. Eindelijk aangekomen bleek dat mijn plannetje geslaagd was en was de nieuwe KING OF THE HILL een feit: KING JOREN!!!

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes vr aug 07, 2009 2:41 pm

maar nu merkt King Joren dat hij net te laat was en dat King Driekes hem voor was
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO vr aug 07, 2009 2:43 pm

Niet origineel genoeg!!!!! Ik blijf erop want mij ogen zij nog steeds intact en IK WAS EERST!!

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes vr aug 07, 2009 2:47 pm

2:36 tgen 2:37.....
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO vr aug 07, 2009 2:54 pm

Door deze belachelijke kroning kwam er een grootse protestactie waardoor Driekes zijn troon terug opnieuw MOEST afstaan aan mij, Koning Joren

(vanaf nu enkel originele posts aub!!!) En doe die troon potverdomme alle eer aan..

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes vr aug 07, 2009 3:01 pm

maar het protest had geen 2/3 meerderheid waardoor het land rondom de heuvel ( en de heuvel zelf natuurlijk) in 2 splitsten.
Het deel met heuvel werd van King 3Kus het miezerige deel zonder onder King Joren
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles vr aug 07, 2009 3:43 pm

Ik, die nog steeds tussen mijn 4 muren zat, was dus van plan de heerschappij niet over te laten aan driekes, noch joren. Dus ik pak mijn hamer en bijtel (twee accesoires die altijd aanwezig zijn in mijn linkerbroekzak) en klopte mij door de bakstenen muur. Aangezien dit toch wel een meesterwerk was van Smeets&Zoon, hoordje hun klaagzangen al van verre afkomen. Driekes, die helemaal was afgeleid van de klaagzangen, had geen benul dat ik langs de achterkant van de berg stiekem naar boven aan het klimmen was. 4 uur lang duurde het vooraleer driekes tot het besef kwam, dat die klaagzangen misschien een middeltje waren om hem af te leiden. Zijn gelijk werd dan ook bewezen en voor hij het wist, stond ik voor hem met een ongelooflijk lekkere en gekoelde pint. Ik zie het water al bij driekes in de mond komen en net op het moment dat hij de pint wil bemachtigen, gooi ik deze van de berg. Driekes, met het verstand op 0, vliegt de pint achterna en valt in een diepe ravijn, net langs de heuvel. Ik neem zijn plaats weer in als King of The Hill en doe een dansje op de frisse beats van Discobar 2maal Fout!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO vr aug 07, 2009 5:38 pm

Ik, Koning Joren, hoorde dat deze muziek weer veel te luid staat en verwittigde de desbetreffende politie van deze regio, inderdaad de Hillitie. Nadat ik mijn beklag gedaan had, beseften deze mensen de ernst van deze situatie. Zij vonden ook dat een koning een voorbeeld moest stellen voor zijn onderschikten. Vandaar dat ze, via helikopter, landden op de helikopterlandingsbaan, die ik in mijn 2de regeerperiode had aangelegd, en de toen-nog-huidige-koning DJ Mayo arresteerden wegens geluidsoverlast en verplicht werd een boete te betalen van 35 Lynessa's. De 2 Hillitieagenten mochten over het lot beslissen wie de nieuwe King of the Hill werd, en konden uiteraard maar 1 geschikte persoon voor de geest halen, IK, Koning Joren. De verklaring hiervoor is logisch: Mijn plichtsbewustheid jegens MIJN volk staat als een paal boven water(op de berg).
Uiteraard aanvaardde ik dit aanzoek, puur uit bekommernis van de toekomst van de mensheid, en niet uit egoïsme...

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles za aug 08, 2009 12:07 pm

Maar wat King Joren niet wist, is dat hij buiten het juridische boekje is getreden. Deze illegale actie om mij van de troon te stoten is bij sommige hooggeplaatste personen in het verkeerde keelgat geschoten. Daarom heb ik rechtzaak aangespannen tegen King joren om hem van de troon te stoten. Na wat opzoek-werk, ben ik dan ook op enkele interessante zaken terecht gekomen. Het blijkt dat king Joren toch wat meer op zijn kerfstok heeft staan, dan illegale troonafzettingen. En aangezien de aangestelde rechter in de rechtzaak toch meer neigde naar een koningrijk met King Mayo, heeft hij als verdict joren van de troon gestoten. En aangezien het volk op de hill toch een koning nodig heeft, had ik mij meteen kandidaat gesteld voor de positie. Deze kandidatuur werd dan ook meteen met open handen aanvaardt, aangezien ik het volk toch wel wat meer kan bieden dan wat dictatuur. Hierbij wordt ik, koning Mayo, weer king of the hill!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO za aug 08, 2009 12:40 pm

Ik denk dat koning Mayo toch enkele praktische richtlijnen uit het oog is verloren. Allereerst is er nooit sprake geweest van een rechtbank, laat staan een rechter. En indien deze wel zou bestaan, dan zou deze worden aangesteld door mij, ondanks de regeling van Montesquieu(scheiding der machten, nvdr). Ook staat in de grondwet dat Koningen van deze berg nooit mogen worden onttroond door ondergeschikten, een rechter dus. Kortom Koning Mayo, wordt deze 'onttroning' enkel werkelijkheid in jouw dromen of tijdens één van jouw vele hallucinaties. Van rechtbanken en overheidsinstanties zijn dus geen sprake, en wanneer er iets niet is, kan men er ook geen beroep op doen( dit even terzijde)

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles za aug 08, 2009 12:48 pm

Maar Koning Joren, je vergeet 1 ding. Ik ben ook op sommige momente king of the hill geweest, dus in die tijd heb ik enkele documenten opgesteld, ondertekend door mij en leden van een rechtssysteem, en deze documenten zijn altijd blijven bestaan, dus heb ik wel de possibiliteit om een rechtzaak aan te spannen tegen u! (dit ook gewoon even ter vermelding) (en btw, ik ben nog steeds king of the hill)
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO za aug 08, 2009 2:10 pm

Achja, dat was ik even uit het oog verloren. MAAR aangezien ik ook al enkele regeerperioden achter de rug heb, weet ik ook hoe ik continu het criminaliteitsgehalte, die mijn voorganger(s) gecreëerd hadden, te reduceren naar praktisch nul. En aangezien mijn vorige regeerperiode slechts van korte duur was, had ik geen tijd om dit pijnpunt aan te pakken, bijgevolg: een overvolle gevangenis waardoor ik, Koning Joren, weer op vrije voeten ben... En dus had ik tijd genoeg om inzage te krijgen in uw persoonlijke documenten die ik opvroeg bij MIJN archiefhouder, en ik kwam tot een interessante ontdekking: U bent helemaal niet geslaagd voor de talentest die verplicht is om te MOGEN regeren, namelijk Engels bleek onvoldoende gekend te zijn, waarvan U een herexamen dient te maken een van dezerdagen. Dus ik, snugger als ik ben, ging de wetboeken in en bekeek deze kwestie, zoekend naar mogelijke sancties. En.. inderdaad: wetregel 19 vers 3, ik citeer:"Indien Zijne Majesteit, eender wie, NIET voldoet om te kunnen communiceren met omstaande 'hillkings', wordt zijn koningsschap ontzegt zolang hieraan niet wordt voldaan. Zijn opvolger zal diegene zijn die de huidige koning ontmaskerd, indien hij deze documenten WEL kan voorleggen...'
Aangezien ik over alle documenten beschik en uw sluwheid heb ontrafeld, wordt ik de nieuwe King of the Hill.
VERKREGEN INFO IN HET ARCHIEF EN WETTEKSTEN ZIJN OFFICIEEL EN TEGENSPRAAK WORDT NIET GEDULD!

Bij deze staat Mayo zijn machtspositie af aan de nieuwe koning: Koning Joren!

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 1:32 pm

Tevens staat in de wetboeken dat een land max. Drie moedertalen mag bezitten, en omdat het volk oppert voor de taal van het Nederlands, de taal van het Engels en de taal van Visual Basic, zijn andere talen uitgesloten bijgevolg ook het Frans.
Toevallig ontdekt de staatsecretaris bij het zoeken naar deze wet dat een koning, of kanditaat koning 18 moet zijn of binnen de maand achttien moet worden. Na grondig onderzoek is gebleken dat koning Joren hier niet aan voldoet en moet worden afgezet. Na hevig verzet, een kleine theepauze en een doorgronde woordendiscussie besluit koning Joren zich toch eindelijk over te geven.
Driekes staat bijgevolg als 1ste troonopvolger in de koningstamboom. hij bouwt een groot fort, dikker muren aan de voet van de berg, grachten met krokodillen, aan laser luchtafweer systeem met ultra gevoelige sensor gepaard let een mijnen veld en bewapening onder de grond. The king is back
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 1:54 pm

Wat Koning Driekes waarschijnlijk ook niet beseft, is dat in de algemene regels stond dat in deze virtuele wereld ook de leeftijd virtueel was. Kortom in deze wondere wereld van Koning Joren en zijn belagers heeft men nog nooit van het woord 'leeftijd' of 'meerderjarigheid' gehoord. Dus moet ik Driekes helaas vermelden dat deze regel ongegrond is en dat ik dus wel een geschikte koning ben aangezien ik op mijn secundaire scholing een basispakket van Visual Basics in mijn intelligente brein heb verwerkt.
Maar om even terug te komen op de kern van de zaak, hoe geraak ik terug opnieuw zijn prachtig uitgebouwd fort, zodat ik terug opnieuw de macht kan grijpen?! Wel het antwoord is vrij eenvoudig,want eenvoud siert de mens. Ik neem mijn groen strandschupje en begin te graven tegen de berg op, net onder het manifeste gebouw van Koning driekes. Samen mijn een hamer en een beiteltje om de dikke stenen uit te weg te ruimen bereikte ik de afvoerleiding van het kasteel. Ik voelde aan mijn linkerenkel en plots, alsof de goden mij steunden, kwam er spontaan een drilboortje uit de grond. Ik greep deze uitzonderlijke kans uiteraard met beiden armen en baande me een weg door de afvoerleiding. EENS binnen in het kasteel ging ik op zoek naar de verkleedkoffer om me te vermommen als bode van koning. Verkleed en onherkenbaar ging ik de weelderige troonzaal binnen(die betaald was met het belastingsgeld van de onderdanen, nvdr) en meldde Koning Driekes dan zijn pitturesk gebouwtje wankel stond door zijn laatste verbouwingen, dus ik, knecht van de koning, aan om buiten zelf eens een kijkje te gaan nemen. Toen hij buiten de poort was, deed ik al mijn verkleedkleren uit(en ja, ik had daar nog iets anders onderaan) en had nog een laatste bericht voor hem, want ik was tenslotte toch bode voor iets hé, mijn laatste woorden waren:"Goodbye, you bastard" en ik rolde hem van de berg. Nu ik terug aan de macht was liet ik al deze kosten ongedaan maken door het kasteel weg te schenken, maar liet de afvoerleidingen en het gat in de berg opnieuw repareren zodat ik op een stabiele, en jawel eenvoudige, berg kon zegevieren in alle rust.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 2:17 pm

tot deze rust abrupt gestoord werd door een bulderend geluid.
het molen leger van (bijna)koning Driekes veroorzaakt een plaatselijke landzakking waardoor Joren in de grond verdwijnt. Na dagen zoeken vond het reddingsteam alleen maar zijn shirt. na 11 dagen wordt Joren's lege kist begraven en na een kort bezoekje op het kerkhof neemt Driekes zijn plaats op de heuvel in.
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill Empty Re: King of the hill

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum