SPW Berenzwerm
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

King of the hill

+2
Mr. Mastafoles
Driekes
6 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 2:28 pm

Koning Driekes, dan heb ik nog een vraagje, waar gaat u dan plaatsnemen aangezien er dan geen berg meer is?

Groet vanonder het puin

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 4:00 pm

ge hebt zelf gezegd dat het kasteel per luchtpost verplaatst werd en dat het gat in de heuvel gerepareerd ging worden dus is de heuvel herstelt en kan ik op deze mijn plaats nemen
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT zo aug 09, 2009 4:42 pm

Toch voelde Koning Driekes al nattigheid, aangezien hij met zijn verrekijker gerenomeerd heerser Jente zag aankomen. Jente, King in spe, zag dat de berg een uitgelezen kans was om zijn imperium uit te breiden. Op zijn tocht naar de top kwam Jente Joren, die er al helemaal niet meer als een kandidaat heerser uitzag, tegen onder het puin. Verder zag hij een belabberde Mayo, maar hier trok hij zich niets van aan. Aangekomen bij Koning Driekes, die toch enigszins schrok van de imposante verschijning die voor hem stond, kwam het tot een verbale controverse. Het werd een beetje heet voor Driekes, die zijn gsm pakte en naar Nicole en David een bericht wou sturen, maar tot overmaat van ramp was Koning Driekes vergeten de masten te herstellen. Hij zag uiteindelijk in dat het beter was te vertrekken.

Men kan wel stellen dat Jente, die ook de 3 talen perfect beheerst en het wetboek volledig uit het hoofd heeft geleerd, als ideale heerser kan genoemd worden. Hij nam de troon dan ook tot zich en is nu King of the Hill !

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 5:07 pm

Een buitenstaander die zich komt mengen met de belangen en plichten van het volk, EEN SCHANDE is het! Maar wat toch wel interessant is om te vermelden: ik heb de eer om de 100ste post te schrijven, wat op zich al een reden is die goed genoeg is om aan de macht te komen.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Kristien_ zo aug 09, 2009 6:11 pm

Maar wat de mislukte kings niet wisten was dat er nog een persoon was die veel intressen had in dit heel 'king of the hill' gedoe ,
Het was welliswaar Queen kristien die duidelijk meer slimheid & meer krachten had dan alle 'kings' in omstreken , ze wou dan natuurlijk ook een kans wagen om niet king of the hill te worden maar wel QUEEN of the hill , !
door deze verbijsterde wending in heel het verhaal weten de kings niet meer wat doen & hebben hiervoor een paar weekjes tijd nodig om te bekomen van de nieuwe aanwinst ,
dus neemt Queen kristien the hill over & neemt haar plaatsje met het nog steeds bestaand stoeltje in beslag met daarbij geen biertje maar wel een wijntje in de hand & kijkt zo de zonsondergang tegemoed en beseft dat haar 101 reactie de moeite waard was !
Kristien_
Kristien_

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 08-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 6:32 pm

Bij deze zou ik wel graag even iets duidelijk willen stellen, de naam van dit spel is KING of the Hill, dus andere geslachten of rassen dienen hun eigen topic aan te schaffen. Verder wil ik ook nog zeggen dat het voorgaande bericht van "Queen"Kristiet niet het 101 was, want 101 is buiten het huisnummer van onze vrienden Samson & Gert, ook een mop van mij...
Kortom I am still the King of the Hill
Ik dank u

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 6:35 pm

wat Kristien niet weet is dat dit forum onder strikte regels werkt en dat off-topic gaan niet is toegelaten. Hierbij is het was toegelaten een ander gelijkaardig topic te open. Ze kan dus aanvaarden dat het een mannewereld is, ze kan zich als man uitgeven of ze kan een nieuw topic starten. Na deze juridische uitleg loopt ze nadenkend weg (^^) en zien we haar voor maanden op een steen zien zitten, nadenkend over deze woorden. Driekes neemt zijn plaats terug in.
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 6:36 pm

*Joren beat me*
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 6:36 pm

Te traag he jongen:)

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 6:38 pm

Voor het liegen tegen zijn volk (van de honderste post) wordt hij afgezet en pakt runner-up Driekes zijn plaats over
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 6:41 pm

Hoe liegen?? Mijn post toen ik het roer overnam van mijn broeder Jente, was daadwerkelijk de 100ste post, dus voorlopig kan u naar uw kleinejongenswens fluiten.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 6:53 pm

op dit topic was het de 32ste post (denk ik) das was het over het hele forum bedoeld dan?
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Kristien_ zo aug 09, 2009 7:13 pm

Queen kristieN ! vind dit zeer belachelijk & vind dat er duidelijk wel wendingen in een verhaal mogen komen , dan dehetlijd maar al die mannelijke testosteron te moeten aanvoelen ! dus hierbij vind ik & doe ik een oproep , wie vind dat in dit verhaal ook Queens mogen meedoen ? !
Btw , Queen kristien neemt onder het zwaar gekibbel van deze mannen toch terug de troon over né !
Kristien_
Kristien_

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 08-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes zo aug 09, 2009 7:28 pm

Dit mag Kristien niet doen want dat hoort niet bij de regels van het spel
geef je uit voor king:) Ik neem hierbij de troon als zitplaats (de troon ligt op de berg wat mij KING Driekes maakt)
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Kristien_ zo aug 09, 2009 7:40 pm

Ok dan vertrek Queen kristien uit dit mannelijkheids verhaaltje,
wnt zij zal nooit zich voor doen als een man ,
daarvoor zijn vrouwen veel te goed !
adios & tot ziens
Vriendelijke groeten Queen kristien !
Kristien_
Kristien_

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 08-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT zo aug 09, 2009 8:23 pm

Waarom wordt Driekes King ? Voor Joren mij zogezegd had afgezet met zijn belachelijke 100e post, was ik koning. Daar wil ik trouwens ook nog iets over zeggen: het spel mag dan wel virtueel zijn, de werkelijkheid mag daar niet het slachtoffer van worden. Wat ik wil zeggen is het volgende: stel dat ik, King Jente, op de top van de heuvel sta en dan komt Joren daar af: 'Zeg, ik heb de 100e gepost, nu ben ik koning!'

Dus, mede door de diskwalificatie van Queen Kristien, is er niemand en ik herhaal niemand die mijn positie in vraag heeft gesteld of ook maar 1 bedenking had bij mijn beleid. Er is ook niemand, ook niet Driekes, die mij van de troon heeft gestoten.

Groeten King Jente

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO zo aug 09, 2009 10:45 pm

Dit ik klare taal, Jente, maar u moet weten dat niet elke koning onfeilbaar is. Zo kwam ik laatst tot een bizarre ontdekking. U bent als één van de laatste individuen op het toneel verschenen, en ik denk dat u ook niet op de hoogte was van enkele verplichtingen en documenten die u moet kunnen voorleggen die in wetsartikel 27.8 staan. Zo zou u, om maar een voorbeeld te geven, een cursus bedrijfsbeheer moeten kunnen voorleggen. Dit is noodzakelijk om te kunnen bewijzen dat u capabel bent om een regio te besturen. En zoals elke goede koning zit ik in met de belangen van mijn companen, dus wat raad ik u aan: Ga op zoek naar een hoogaangeschreven bijscholing en zorg dat we, elke andere potentiële machtshebber, op dat vlak niet meer kunnen beschuldigen. Ik wil zelfs zo ver gaan dat u de onkosten die u maakt om dit alles te bekostigen, kan inbrengen en zelfs kan terugvorderen bij de fiscus.
Voor verdere vragen mag u zich altijd tot bij mij wenden.
Bij deze laat ik een prachtige stoel uit eikenhout en beuk afleveren bovenop de felbegeerde top van de berg waarop ik opnieuw ga plaatsnemen.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO ma aug 10, 2009 11:53 am

Ik zie niet direct in waarom de King himself een opleiding bedrijfsbeheer nodig heeft, aangezien er in mijn regeerperiode onderdanen waren die deze baan met alle plezier op zich namen. Verder wil ik zeggen dat ik me heb ingeschreven voor de opleiding met de beste mentor, nl B. Mareceau. Zo ben ik ook nog eens verder beginnen te snuffelen in het wetboek en er staat geschreven dat enige ervaring vereist is om de o zo mooie troon van King of the Hill te bemachtigen. Tot slot wil ik er aan toevoegen dat de troon uitsluitend uit ebbenhout vervaardigd mag worden. Gezien er maar 1 persoon ervaring heeft ( zie mijn 1e post.. ) lijkt het me logisch dat Joren een plaats opzij schuift en, samen met zijn stoeletje, andere oorden opzoekt..

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT ma aug 10, 2009 12:04 pm

Mijn excuses, het laatste bericht van VJ_JO moet op naam van JNT staan. De persoon in kwestie had zich nog niet uitgelogd..

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO ma aug 10, 2009 12:15 pm

Trieste manier om iemand van de troon te stoten, maar bon. Mijn wraak zal zoet en gegrond zijn!!

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Jap

Bericht  Jorn ma aug 10, 2009 1:03 pm

Jorn, hij die voorbestemd is om koning te worden, komt met een ingenieus plan. Wanneer de andere, zogenaamde 'kings', aan het kibbelen zijn over wie de echte king is. Laat Jorn een grotere, machtigere, nooitgeziene berg maken in Dubaï. Door de overdonderende verschijning van deze berg, stelt de berg van de andere kings niets meer voor. Hierdoor verklaart Jorn zich king van de enige echte, king van de über hill.

PS: De hill bevindt zich in het midden van de oceaan en wordt beschermd door haaien. Tevens zal het ook onmogelijk zijn om met helikopters of andere vlieg getuig deze bestemming te bereiken want er werden namelijk anti-aircraft apparaten geïnstalleerd. Dus.. De troon zal eeuwig in mijn bezit zijn.

Jorn

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 10-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO ma aug 10, 2009 1:13 pm

Ik denk dat er bij deze verklaring toch wel stof tot discussie van toepassing is. Aangezien wij, de andere koningen, de gegeerde originele top van de originele berg willen veroveren, lijkt mij jouw berg in the middle of nowhere uiterst oninteressant. Aangezien Koning Jente zijn hoop op MIJN berg heeft opgegeven, omdat hij wel in het sluw valletje van jou is getrapt, staat op de top niemand meer, waardoor ik mijn kans schoon zie om deze weer in te nemen. Goed geprobeerd Jorn, volgende keer beter.
Mvg

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles ma aug 10, 2009 2:51 pm

Wanneer King joren dus lusteloos voor zich uit zit te staren op zijn hill, komt er weer een oude bekende aangewandeld, nl King Mayo! Wegens vorige beschuldigingen aan mijn adres, over mijn minimale kennis van Engels enz, ben ik toch op enkele interessante documente gestuit. Aangezien dit een virtuele hill is, zijn ook alle documenten virtueel en kunnen deze dus altijd op een sluwe manier gehackt worden en via Word/paint aangepast worden. Zo heb ik dus veranderd, dus alles terug mag op de hill, en alle wetsartikelen, documenten, justitieverslagen en dergelijke zo, op een doordachte manier, beveiligd zijn, dat deze niet meer kunnen gebruikt worden om een koning van de troon te stoten. Zo ben ik dus op de hill aangekomen en zie ik daar Joren in zijn mooie eiken stoel zitten. Ik sluip als het ware als een ninja naar de stoel toe en verdoof King joren met wat zenuwgas (wat altijd van pas kan komen, bij sluiptochten). Terwijl hij daar bewusteloos zit, geef ik hem een kleine duw, waardoor hij van de berg afrolt, in een gevaarlijke grot, waar volgens de legende, nooit iemand levend is uitgeraakt. Ik neem de plaats in als king of the hill, en geniet van de zon in zijn mooie eiken stoel.
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT ma aug 10, 2009 4:14 pm

Ook Jente is intussen back in town met een snugger plan in de hersenpan. Zo is hij op de hoogte gebracht van de heropleving van King Mayo en de val van Joren. Verder nam hij ook een schuchtere poging van Jorn, eenzaam op Dubai, waar. Wat King Mayo namelijk niet doorhad is dat Jente nepstoeltjes had klaargezet terwijl hij de battle uitvocht met Joren. Deze stoelen lijken praktisch en het was begrijpelijk dat King Mayo toe was aan een pauze na zijn uitputtende sluiptocht en hij maakte logischerwijs gebruik van de stoelen. Terwijl hij in de stoel zat, viel hij in slaap en toen veranderde het zitobject in een katapult. Mayo wist niet wat hem overkwam en dacht dat hij nog niet ontwaakt was uit zijn kinderdroom, maar het was toch realiteit: Mayo zweefde boven alles en iedereen ( ja, ook over Mozes en zijn volk ) en belandde uiteindelijk bij Jorn op de über-hill, waar het natuurlijk zeer moeilijk ontsnappen is door de bewaking van Jorn.

King Jente is nu de onvervalste leider van de Hill !

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles ma aug 10, 2009 5:27 pm

Maar wat die Jente dan weer niet door had, was dat Mayo zich wel van bewust zou zijn, dat de stoelen eventueel een val zouden bevatten. Daar had hij een grote elastiek vastgehecht aan zijn stoel en zijn broek, zodat, wanneer de katapult werd gelanceerd, hij nog steeds vast zou zitten aan de katapult. Dus aangekomen in Dubai, bij het kasteel van jorn, vloog hij onmiddellijk terug naar de katapult, dankzij de elastiek. Hij landde dan ook recht op jente, dus met een grote slag van de hill werd geslingerd. Eens losgemaakt van de elastiek, bande de nieuwe King of the Hill, Mayo, alle stoelen van de berg en legde zich languit in het gras. Ook toen hij een moment aanwezig was in het kasteel van Jorn, heeft hij alle zwakke plekken bestudeert van dat kasteel en bouwde hij een gigantische katapult. Hij laadde deze met mega grote stenen en richtte deze naar de zwakke plekken van het kasteel van Jorn, dat meteen in duigen viel. Vervolgens zorgde hij voor een grote tsunami (met een onderwater-aardbeving-machine), waardoor het hele eiland van Jorn verzwolgen was onder water en nergens meer te bespeuren was. Na dat alles, deed King Mayo een vreugdedansje en legde zich vervolgens weer languit in het gras, genietend van zijn status als King of the Hill!!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 2 Empty Re: King of the hill

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum