SPW Berenzwerm
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

King of the hill

+2
Mr. Mastafoles
Driekes
6 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO ma aug 10, 2009 6:07 pm

Bij deze kunnen we dus stellen dat de berg van vermeend Koning Jorn totaal verwoest is en dat daar evenveel van overschiet als de Ark van Noach. Om dan nog eens terug te komen op het koningschap van King Mayo: Herinner je die prachtige Nike Sneakers nog die ik je gaf voor je 5de regeerperiode?! Wel op dat moment dacht je:" Ooh, wat aardig, dankjewel!" En zeker aangezien jouw levensmotto "een gekregen paard moet men niet in de muil kijken" is, was je blij als een kind met dit paar sportschoenen, welke uiteindelijk de enige fatsoenlijke schoenen zijn die u in uw bezit heeft. Nu Joren zou Koning Joren niet zijn, mocht er geen adders onder het gras zou zitten, in dit geval dus onder de schoen. Ik heb die schoenen omgetoverd tot schoenen met springveren in de zolen wanneer ik een simpele druk gaf op de rode knop in het machientje dat ik altijd bij me heb onder mijn marcelleke. Bij deze wil ik mijn compaan, Harry De Potter, uitzonderlijk bedanken voor zijn behulpzaamheid en zelfopoffering. Hij hielp me ontsnappen uit de grot des doods met een simpele spreuk: 'Mayo maffiosi' en ontwierp de schoen van het jaar 2045, die ik dus cadeau deed aan Koning Mayo. Ik wandelde grijnzend de berg op en eens de top bereikt, merkte King Mayo mijn verschijning op. Hij ontving me vriendelijk, maar toen ik begon over het koningschap, sloeg de stemming direct om en ontaardde ons deftig gesprek in een ware verwikkeling van verbaal en non-verbaal geweld. Ik, die nooit de intentie had om iemand pijn te doen, probeerde mij te verdedigen om mijn eigen hachje te redden, maar Mayo was zo woest, dat hij mijn rechtertepel nippeltwistten en dat had hij echt niet moeten doen, want in die regio van mijn lichaam was het machientje met de befaamde rode knop bevestigd. Mayo tekende dus zijn eigen doodsvonnis en de rode knop toverde zijn mooie Nikes om in ware springkastelen. Hij had de sprongen nauwelijks onder controle, mede door zijn slechte knieën, en viel in het ravijn langs de steile helling af. Nu ik daar toch in de buurt was, kon ik net zo goed de taak van hem overnemen en profiteren van het prachtige uitzicht op een wijnplantage.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes ma aug 10, 2009 7:10 pm

onder leiding van de voorzitter van de AZM (anti zeverende mensen) beweging klopt Driekes vriendelijk op de deur en laazt Koning Joren zonder boe of ba en vooral zonder zever meenemen voor verder verhoor. Driekes is bak
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO ma aug 10, 2009 9:02 pm

Na meermaalse aanmaningen krijg ik toch de toestemming mijn onschuld te bewijzen. Ik liet deze mensen de troonafstanden en de hiertoe-behorende redenen lezen en ik vroeg hen welke mijn verklaringen zouden kunnen zijn. Wat bleek: Deze intelligente mensen dachten dat ik Driekes was,waarbij ik de nodige uitleg verschafte waardoor deze mensen niets anders konden doen dan hun te verontschuldigen en hun foutje recht te zetten. Bij deze zit 'Koning' Driekes dus in het gesticht en neem ik mijn plaats terug in..

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT ma aug 10, 2009 9:24 pm

Weet u nog bij de heerschappij van Driekes dat de berg nog in herstel was ? (de masten deden het toen niet, red) Wel, toen had King Jente het roer overgenomen van Driekes. Maar wat hij nooit aan anderen 'kings' had gezegd, is dat de berg nooit helemaal terug de oude was. Zo is er een punt in de wijngaard met coördinaten (6,14) waar het gat nooit volledig hersteld was. Toen Joren genoot van een wandeling door mijn/de wijngaard, bereikte hij dat punt. Jente keek toe met argusogen vanop afstanden zag dat het goed was. Toen Joren, niet-wetend dat hij in zijn eigen ongeluk zou storten, de plaats bereikte, viel hij pardoes in het gat. Het leek wel het vat der Danaïden. Zo zie je maar dat het zwaard van Damocles je altijd boven het hoofd kan hangen. Jente betrad de berg, naast de kuil uiteraard, en nam de troon terug in.

Tip voor alle heersers: dit volk heeft nood aan stabiliteit en dat kan alleen door een vaste koning, nl King Jente

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes di aug 11, 2009 12:59 am

vaste koning men ******
ik sleur u met u haren van de berg stop je in een ton, gooi je van de waterval af en neem mijn troon terug in
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Beleefdheid

Bericht  Jorn di aug 11, 2009 11:54 am

Omdat men het beleefd moet houden op het forum, wordt king Driekes afgezet.
(Men kan '********' namelijk verstaan als een scheldwoord.)
Hierbij eis ik de troon terug op en spreek met klare taal als ik zeg:
Laat me gerust.

Dank bij voorbaat,
King Jorn

Jorn

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 10-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO di aug 11, 2009 12:50 pm

Dit zijn koningswoorden ja:'Laat me gerust". Neen! Een koning moet ten alle tijde bereid zijn om zijn troon te verdedigen en problemen aan te pakken. Voor is geen vuurtje te heet of geen zee te diep. Ik wil er alles, maar dan ook alles, voor opgeven om aan het hoofd te staan van de heerschappij. Koning Jorn, ik wil je wel vergeven, maar deze blunder laat in niet in het ongewisse verdwijnen... Vanaf nu ben ik dus de koning die geen tumult uit de weg zal gaan...

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes di aug 11, 2009 4:17 pm

als het zo zit stappen we weer over naar geweld, mij afgetrainde muggen zaaien terreur over het koninklijk paleis, het volk ondervindt geen last en is de tirannie van koning Joren beu. Driekes grijpt de macht. Het volk juicht hem toe
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO di aug 11, 2009 5:15 pm

Bij mijn dagelijks uurtje filosoferen, schiet me een hemels idee te binnen. "Waarom geen bewustmakingscampagne?!" En toen dacht ik:" Beste Koning, waarom kom je zelf niet op zulke ideëen..." Maar het inventieve plan moest nu ook nog omgezet worden in praktijk. Hiervoor leek mij het beste, om mensen met een hoogaangeschreven status of mensen die grote invloed hebben op de jeugd en andere leeftijdsgroepen in te schakelen. Zo gedacht, zo gedaan. Ik nam mijn Blackberry (de nieuwste) en pleegde vervolgens enkele telefoontjes. Enkele minuten stonden ze langs mij, hun plicht vervuld. David Beckham, Bono en ja, zelfs Barack Obama was van de partij. Ik organiseerde een grootse propaganda onderaan de voet van de berg en liet Obama zijn speech verkondigen over de weldoeningen van een speciale man: Ik dus. David beckham stond bij een standje waar hij zich stond te scheren en Bono nam de afsluiting voor zijn rekening met een hels concert. Het volk herzag zijn mening, en ijverde voor een nieuwe grote man. Er zou een nieuw tijdperk aanbreken met een nieuwe, barmhartige leider. Ik werd dus geaccepteerd als nieuwe King en al snel bleek dat al mijn beloften gerealiseerd werden en dat iedereen tevree was. Mijn motto luidt dan ook als volgt:"Wie goed is voor de mens, voordie is de mens ook goed", wat duidt op wederzijds respect uiteraard.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT di aug 11, 2009 9:47 pm

Jente, die intussen nog steeds vastzat in de ton, had de hulp ingeroepen van Sportakus, die hem in een mum van tijd verloste uit het bizarre voorwerp. Later volgde het concert op de voet ( dubbelzinnig Wink ). Het enige wat ik als King kan besluiten is dat deze propaganda enorm veel geld kost. Ik ben dan ook teleurgesteld dat het volk fakkel aan een man gaf o.w.v. het geld dat hij bezit/bezat. Daarom riep ik de hulp in van mijn goede vriend dokter Arno om een meesterplan uit te stippelen en Joren schaakmat te zetten. Arno nam dit natuurlijk al te letterlijk door op de eerstvolgende vergadering met een schaakbord af te komen, maar zijn plan was wel geniaal. ( Arno is een bewoner van de Hill, red ) Ik ging dus op pad naar Joren, door de wijngaard en naast het gat, om het plan uit te voeren. Arno, met de mijnwerkerslamp op zijn hoofd, liep voorop. Joren, die natuurlijk nadorst had na het spektakel, dronk nietsvermoedend van de beker die Arno hem aanreikte. Het water zorgde, samen met enkele extracten van Opa Fonkel, voor een comatische toestand. King Jente was zo slim om het volk toe te spreken en te melden dat King Joren dood was, maar dat we hem een mooie uitvaart zouden bezorgen. We droegen het 'lijk' naar de voet van de berg, waar het concert ook plaatsvond, om hem dan in te graven en om het religieuze en historische in stand te houden begroeven we hem als mummie in een sarcofaag.
De inwoners waren King Joren al snel vergeten en genoten van het meesterlijke bewind van King Jente.

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes wo aug 12, 2009 1:01 am

Waar is Driekes ondertussen gebleven? is hij vervaagd? nee hoor, hij heeft zich druk bezig gehouden achter de schermen en heeft hulp gezocht in de disneywereld. Met één van de sterkste strijders ons deze nevenwereld komt hij op het toneel verschenen. Buzz Lightyear schiet hem te hulp (schieten mag hier dubbelzinnig worden genomen). Met hun tweeën kunnen ze het volk, dat deze constante machtswisseling aan de top zo stilaan beu is aan het worden, voor hun winnen. Ze blazen koning Jente letterlijk en figuurlijk van de troon. Om de tegenstand toch ten vriend te houden is Driekes zo vriendelijk om Joren een lekker frisse carmeliet te trakteren, geschonken onder de zachte avondzon op een terrasje waar een heel licht briesje heerst en een klein kommetje nootjes om de honger te stillen.
hou je vriend dicht bij je maar je vijanden dichter

Koning Driekes groet u
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO wo aug 12, 2009 11:56 am

Bij deze wijze woorden van King Driekes, kunnen we stellen dat hij mij verlost heeft van deze 'ingewikkelde' situatie. Hij hoorde mijn kreten die ik sloeg, en dacht meteen aan een grootse schat of misschien wel bom. Heldhaftig als hij is, nam zijn spade die hij de avond ervoor bij Van Cranebroeck gekocht had. Een de sarcofaag bereikt, tilde hij deze,alleen, met brute kracht uit de put. Nadat hij mij 'ontwikkeld' had, zijn we inderdaad 1 karmelietje gaan drinken bij zonsondergang. Dit was zo gezellig dat ik het graag nog een keertje zou willen overdoen. Koning Driekes stemde in en die avond werd 1 Karmelietje er al 2 en... U begrijpt waar ik naartoe wil. Naarmate het ochtendglore wenkte, was Driekes nog nauwelijks in staat om op zijn benen te blijven staan. Met 1 simpele knip met mijn duim en middelvinger geraakte Driekes van de wijs en tuimelde in de afgrond van de berg, waardoor ik helaas alleen achter blijf op de berg en opnieuw kan genieten van de wijngaard die niet van mij is en zich ook niet op de berg bevind.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes wo aug 12, 2009 12:18 pm

helemaal aangeslagen beland Driekes in de put, zijn vriend had hem verraden, zo Jente, zo Joren en met deze woorden had Joren een giftig drankje in mijn glas gegoten. furieus van het idee klauterde ik de steile rotswand omhoog en zinderde naar wraak.Maar hoe?
Toevallig is het zomertijd, de wijngaarden bloeien op hun beste en de insecten heersen het getij. Driekes dacht na en dacht aan zo eens zo groot muggen leger. Wat als hij deze kan aanvullen met bijen? Die de wijngaarden bevolken en overleven op hun natuurlijke vloeistoffen. Zo gezegd zo gedaan, Driekes trainde en trainde zijn leger, tot de dag dat hij dacht: "Nu zijn ze klaar". Een leger net zo groot als de sprinkhanenvloed in de bijbel beschreven, stormen hij op Koning Joren, zijn wijngaard en zijn berg af. Wenend van de schrik en met nattigheid in de broek droop Joren af. Verslagen en gekleineerd.
Driekes is terug de koning (maar moet naar de tandarts)
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT wo aug 12, 2009 12:36 pm

Jente riep de hulp in van Joris, die ook nog wel een eitje te pellen had met Driekes. Joris' beenhaar is intussen nog steeds niet aangegroeid na de wanprestatie van Driekes deze in brand te steken. Dus dacht ik, ik laat een kapper naar Driekes gaan, dan moet hij zelf zijn aars ( is geen scheldwoord of lelijk taalgebruik ) niet verheffen. Maar wie o wie zal de kapper wezen ? Jawel, Joris met verkleedkleren van bij Samson & Gert op zolder. Driekes, die blij als een kind was dat hij zijn troon niet moest verlaten om naar de kapper te gaan, had werkelijk niets in de gaten en Joris begon aan zijn meesterwerk. Hij pakte een lucifer en de 1e krullen van Driekes waren reeds verwijderd. Driekes' haren, blond met een zwarte rand van het verbranden, trokken nu werkelijk nergens meer op. Toen hij het volk nog eens wou toespreken, werd King Driekes uitgelachen door zijn trieste verschijning en er werd een andere Koning geëist. Joris lichtte Jente dadelijk in en hij nam zijn troon terug in.
Zo zie je maar, het is belangrijker wie je kent, dan wat je kent.

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Jorn wo aug 12, 2009 1:53 pm

Toen ik van de troon gezet werd, wist ik dat het niet gemakkelijk zou zijn om deze weer op te eisen, dus besloot ik raad te gaan vragen aan één van mijn oude kameraden.
Ik vertrok op een lange reis en kwam langs vele mooie plekken, zo zag ik de overblijfselen van de machtige berg die ooit de mijne was. En zo ook, ontdekte ik de verzonken stad van Atlantis. Maar dit terzijde, na dagen rondgedoold te hebben in de Sahara, kwam ik bij mijn eindbestemming. Ik staarde naar een gigantische piramide en wist dat dit hem moest zijn. Ik wandelde door de ondergrondse tunnel, en zag zijn graf. Toetanchamon, ja, hem moest ik hebben. Ik ontwaakte de dode farao uit zijn slaap en vroeg hem om een gunst. Ik wou dat hij 'Horus' een van de vele goden van de Egyptenaren zou oproepen. Toetanchamon, waarvoor ik altijd al een rolmodel geweest was, deed dit maar al te graag en toen verscheen hij. Horus, de almachtige. Ik zei: 'Horus, hoor mij aan! Weet je nog die ene keer dat ik je advies had gegeven over pratende, brandende struiken? Wel, ik wil dat jij nu iets voor mij doet.' En ja, mijn wil geschiede. Horus vloog naar de berg en blies een vlaag van goddelijke furie over King Jente en zijn volk. Niets ging nog goed, en het volk wou King Jente niet meer. Ze vonden dat Jente niet langer geschikt was en geen verantwoordelijkheid had. Daarom bood ik mijn diensten aan als opvolger van King Jente, en het volk juichte: 'hoezee, hoezee! '

Het volk zal openbloeien onder het gezag van King Jorn.

Jorn

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 10-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes wo aug 12, 2009 2:39 pm

Door zijn beroemde omntdekking, Atlantis, willen alle tijdschriften een intervieuw met Jorn. Maar dit kan niet afgelegd worden in het kasteel (wegens locatie en hoffelijk jargon). Nu stond Jorn voor een moeilijke beslissing: het kasteel verlaten en wereldberoemd worden of zijn heuvel verdedigen tegen eventuele aanvallers. Wat te doen?
Zo ijdel als hij is kiest Jorn uiteindelijk voor het beroemd zijn, waarbij hij de kans aan zijn tegenstanders geeft om zonder enige weerstand de troon in te pakken. Laf zoals Driekes is maakt hij tuurlijk gebruik van deze mogelijkheid. Jorn is de hoek nog niet om of Driekes zit al met septer en kroon op de troon, hij is King
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Jorn wo aug 12, 2009 2:45 pm

Jorn wist dat het listig zou worden om de troon te behouden. Maar nu is hij wel wereldberoemd. En dit zal hij gebruiken om zijn macht te vergroten. Zelfverzekerd stapt hij op de Driekes af en stelt een ingenieus plan voor. Wat zeg je van een co-regeringschap Driekes? Met jou muscles en mijn weet en beroemdheid zullen we heersen. Zo kan de ene de troon beschermen als de ander er niet is. Samen staan we sterk. Eendracht maakt macht.

Wat zeg je ervan?

Jorn

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 10-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes wo aug 12, 2009 2:48 pm

Een heuse combo die welliswaar bijna onverslaanbaar is. Na lang denkwerk geeft Driekes dit voorstel zijn fiat. Samen regeren zo als echte volksleiders over het land, boeren boerinnen handelaren en edellieden kennen die tijd van de gouden jaren. Niets kan nog beter.
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles wo aug 12, 2009 4:19 pm

Dit werkte enkele dagen goed, zo twee regerende personen op de berg, tot een wijze man het kasteel bezocht. Het was een zigeuner die van ver kwam en een gouden scepter bij zich had, volledig bedekt met diamanten. Hij bood deze scepter aan, in ruil dat hij als nar het koninklijke huis mocht amuseren. Jorn en Driekes, twee personen, die geboren zijn met een lach, laten dit zeker toe en de zigeuner vekleed zich en amuseert het regerende duo. Tot plotseling Driekes de scepter eventjes wil vastpakken en deze uit de handen van Jorn rukt. Jorn, verontwaardigd, weet niet hoe te reageren en begint blind te kloppen driekes. Er volgt een waar gevecht tussen beide personen, voor het bemachtigen van de scepter. Men hoort het gebrul en het geklop mijlenver en dit is dan ook niet Mayo ontgaan. Ik rij vliegensvlug de heuvel op mijn supercoole driewieler en zie daar een ware vertoning in het koningshuis. Twee koningen die vechten op een scepter, maar zoals de gebruikelijke spreekwoordelijke zin ons heeft geleerd, als twee koningen vechten om een scepter, gaat de derde koning er mee heen! Dit gebeurt dan ook. Tijdens het gevecht, rolt de scepter naar de voeten van Mayo, hij neemt deze op en steekt die ver de lucht in. Alle dienaren en zelfs de nar, erkennen Mayo als hun nieuwe Koning en gooien met de geweld de twee nog-steeds-vechtende personen (Jorn en Driekes) uit het koningshuis van de heuvel af. Ze rollen al vechtend van de heuvel af en komen terecht in het land van de Orks en worden daar gevang genomen en gefolterd. King Mayo wandelt uit zijn koningshuis en groet de menigte en offert 100 koeien voor een waar volksfestijn. De volk weet wie ze moeten eren en er wordt die nacht nog een standbeeld gemaakt voor King Mayo met zijn scepter en iedereen roept: Oh Heil, King Mayo of the hill!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Driekes wo aug 12, 2009 4:50 pm

na het ras der orks te hebben uitgeroeid, Jorn is ferm op zen bakkes te hemme gehouen en de resterende feestmaaltijdrestjes te hebben binnen gewerkt, is Driekes opgeladen en vol met energie om de macht terug te winnen. dagen en dagen trekt Driekes door het wilde landschap. Over berg en dal klautert Driekes om uiteindelijk aan te komen bij de beruchte heuvel. Vol van argwaan kijkt hij rond zich heen en sluipt stiekem de heuvel op. Hij herinnerd zich plots het toneelstuk Hamlet. Een slinke manier om de troon voor zich te winnen.
Hij daagde Mayo uit tot een duel, een duel met zelfgekozen zwaarden, waarvan 1tje een giftige punt had. Uren vechten ze, ze zien alle hoeken van het kasteel, over tafels en banken. Tot de steek gebeurd. Mayo is geveld, en kwijnt weg.
Driekes is terug King.
Driekes
Driekes
Admin

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breugel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Mr. Mastafoles wo aug 12, 2009 4:59 pm

Maar na een hevige gifuitzuiging in zigeunerdorp en wat heus getrain in de bergen, was mayo terug gereed om zich naar de heuvel in kwestie te begeven. Met een spiegel in zijn achterzak ging hij naar de grote poort van het koningshuis. Hij had enkel de vraag of de wachter de spiegel aan king Driekes wou geven. Deze deed dit zonder aarzeling en overhandigde de spiegel aan Driekes. Deze, met argwaan gevuld, wist eerst niet wat aan te vangen met deze spiegel, maar besloot toch om zijn weelderige krullen nog eens te bewonderen. Plotseling activeert Mayo een mechanisme in de spiegel, waardoor de spiegel uit Driekes zijn hand valt en in duizenden stukjes breekt. De nar, die dit hele incident had gevolgd, kwam met schrik in het hart binnen gelopen, want een spiegel laten vallen is 7 jaar ongeluk. En natuurlijk, dit was dan ook het geval. De oogst mislukte, waardoor het volk geen eten had. Er was een grote brand dit bijna heel het dorp plat legde en zo de hill-bewoners in de buitenlucht liet slapen. Het volk, dat vol afschuw leefde naar King Driekes, dringde het koningshuis binnen (dat beveiligd was tegen brand en hongersnood) en gooide Driekes van zijn troon en gooide hem in een grote waterput, beneden aan de berg. Mayo had dit natuurlijk allemaal voorzien en kwam met een karrevracht aan voedsel binnengereden in het dorp, samen met Smeets&Zoon. Het volk werd gevoedt en al hun huizen werden opnieuw opgebouwd tot stevige woonplaatsen. Opnieuw klonk er een geschal van: Heil King Mayo en hij nam zijn plaats terug in op de troon!
Mr. Mastafoles
Mr. Mastafoles

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 31-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : De Kleine der Breugelen

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT wo aug 12, 2009 5:54 pm

Dit was toch wel een straffe en inventieve manier om iemand van de troon te stoten. Zo'n intelligente zet van King Mayo had Jente niet verwacht. Hij dacht en dacht na over een mogelijke stunt en de 3e grijze hersencel van rechts te beginnen had een geniaal plan en hij vertelde het plan door aan alle hersencellen, zodat het voor Jente slechts een koud kunstje was het plan tot uitvoering te brengen. Hij stuurde een dalmatiër met de post op en Maarten, die altijd al zo'n hondje wou hebben, wist niet vanwaar het kwam, maar nam het geschenk zonder blikken of blozen aan. Bij de eerstvolgende persconferentie showde King Mayo zijn prachthond, maar dit viel niet in goede aarde bij de bewoners. Het was namelijk een dalmatiër ! King Mayo kon al snel de geur van tomaten gewaar worden en aftreden met het schaamrood op de wangen was slechts de enige manier om zijn hondje te houden, wat hij dan ook deed.

Mayo, laat King of the Hill maar aan mij over, voor jou is er King of the Valley..

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Jorn wo aug 12, 2009 6:54 pm

Na een tijd bij de orks geleefd te hebben. Heb ik geleerd om deze mystieke wezens te begrijpen en te verstaan. Zo kwamen we met een ingenieus plan om mijn plaats als King te veroveren.

Op een rustige zomerdag zat King Jente op zijn troon in het kasteel, maar opeens kwam de hofnar binnengestormd. King, King! Help ons! Het dorp wordt aangevallen door orks! King Jente raakte in paniek en wist niet wat te doen. Toen hij buiten ging kijken naar de situatie zag hij dat het niet goed was. Hij zakte door zijn benen en begon te wenen zoals een klein kind dat geen Bumba mag kijken. Toen een ork de koning opmerkte, nam deze hem mee naar zijn land ( het land der Orks) en gooide hem in de kerker van het opperkasteel. Op het moment dat het volk dacht dat ze verloren waren (ze hadden geen koning meer, de gewassen waren vernietigd...) kwam King Jorn aandraven op zijn nobel wit paard. Na een heus gevecht met de orks ( dat in scene was gezet, maar dat wist het volk niet.) won Jorn de slag om de hill en werden de orks terug gestuurd naar hun eigen land. Het volk riep: Heil King Jorn, de Bevrijder! en Jorn nam zijn plaats op de troon in. Onder het motto: 'Dit is ons land. Blijf eraf.' regeert hij lange tijd.

Jorn

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 10-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  JNT wo aug 12, 2009 9:39 pm

De zomer was nog niet voorbij of Jente stond al weer klaar aan de voet van de heuvel. Hij had enorm veel inspiratie kunnen opdoen bij de Orks, samen met de goudvisjes Nemo en Finding. Ik zat dus te ijsberen in mijn kerkertje, toen ik plots een holle bodem ontdekte! I got a feeling that tonight is gonna be a good night en het bleek ook nog waar te zijn. Jente begon à la Davy Winters te hakken en de Orks, die nog eens op de berg waren gaan kijken, hadden niets in de gaten. Tot mijn grote vreugde lukte het kunstje en ik doorliep de onderaardse gang, die uiteindelijk uitkwam bij het gat onder de berg (waar King Joren in was gevallen, red). Ik klauterde omhoog via de neus van Pinokkio, die boven het gat was gaan hangen en ik begon met cactuszaadjes in de berg te stoppen. Deze konden zeer snel groeien door toedoen van tovenaar Merlijn. Jorn was intussen aan het genieten van een mooie zomerdag, maar trapte plots op 1 van de cactussen die onder de grond uitkwamen. Jorn verschrok zich een hoedje en vloog naar de voet van de berg in een mesthoop. Wat het motto van Jorn nu was, is me een raadsel (Jorn doet àlles met een motto). Misschien was het wel: wie niet waagt, wie niet stinkt ?
In ieder geval, Jente is terug de trotse bezitter van de berg.

JNT

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kleine-Brogel

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  VJ_JO do aug 13, 2009 1:08 pm

Beste gladiatoren,

Ik heb lang genoeg gewacht om nog iets van mij te laten horen. Maar je kan het nu eenmaal beter 1 keer alles geven, dan 10 nietsvoorstellende prikjes uit te delen. Nu, om een lang verhaal kort te maken: Ik kwam de powerrangers in het bos tegen. De Powerrangers, die onder het motto:'samen sterk' vechten, luisterden aandachtig naar mijn verhaal. Hun oplossing lang dan ook voor de hand: We bundelen onze 'powermachines' tot 1 onverslaanbare reuzeridder en brengen eens een bezoekje aan de huidigregerende King. Ik stemde in en mocht zelfs een plaatsje tussen de roze en de gele( Surprised ) innemen... We stelden de huidige King voor de keuze: Of hij stapte vrijwillig van de troon en liet die nieuwe, de-op-dat-moment-nog-nobele onbekende, King het roer overnemen OF we verwoestten zijn eigendommen, zonder de berg te beschadigen. Zijn keuze was snel gemaakt en hoefde hier geen nachtje over te slapen: Hij pakte al zijn hebben en houden mee en droop af, helemaal alleen.
Met dank aan deze superhelden wordt Ik, King Joren, de nieuwe koning met onmiddellijke ingang.

VJ_JO

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 07-08-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

King of the hill - Pagina 3 Empty Re: King of the hill

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum